niedziela, 9 stycznia 2011

z okazji świątecznej orkiestry,
świąteczne ciastka ;)

8 komentarzy:

  1. O MNIAM! Ależ mi ślinka poleciała na te ciastka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślałam co by to było, gdyby Bono nakleić serduszko tak między uszami. Anioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, pranie, z przyzwyczajenia, że rzadko dodajesz, porzuciłam wchodzenie na Twojego bloga na kilka dni, a tu tyle nowości! Naprawdę muszę się poprawić... Zaskakujesz :-) Nie ma to jak lepsza forma wrzucania zdjęć, od razu widać efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzisz, a ja właśnie szukam jakiegoś fajnego przepisu. ale trafiłam :)
    lisianora

    OdpowiedzUsuń
  5. A w ogóle to proszę założyć na fb społeczność "pranie", bo to byłaby wspaniała możliwość dowiadywania się o nowych wpisach :-))) Bo jakoś tak by mi było dziwnie zapraszać Cię, pranie, do znajomych, stąd pomysł... Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu cos sie zaczelo dziac! Fajnie.
    Strasznie mnie interesuja te galabki, musze poszukac przepisu. Kacha

    OdpowiedzUsuń
  7. magdalena: dziką miłością do fb nie pałam. a do znajomych - zapraszaj oczywiście.
    przepis jest w notce poniżej.

    OdpowiedzUsuń