niedziela, 13 marca 2011

zagoniony marzec.
może chociaż foty dorzucę ;)







5 komentarzy:

  1. "Podglądam" Was już od dawna, tym bardziej się cieszę, że jesteście na blogspocie :)

    jesteście świetną rodziną, dajesz mi masę inspiracji, a co najważniejsze - zdjęcia są bardzo dobre, co podnosi komfort oglądania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie! :) pozdrawiam
    lisianora

    OdpowiedzUsuń
  3. Pranie ta Twoja torebka!!! :) świetne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie foto najlepsiejsze. z lampą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trochę nie w temacie zdjęć...
    Odkąd zostało wydane 'Światło' szukałam w księgarniach u siebie. Bez skutku. Dzisiaj zaszłam do nowej, gdzie są przecenione książki. I znalazłam kilka egzemplarzy!! Za całe 6.70zł... Chciałam skakać z radości... Oczom nie wierzyłam...
    Może da radę jakąś dedykację wykombinować od Ola? ;))))
    Pozdrawiam Was gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń